Είμαι έγκυος! Και τώρα.. τι τρώμε;

Δεύτερο THE BABY SHOW @Thessaloniki
17 Μαΐου, 2018
Υπέρηχος 2ου τριμήνου ή Β’ Επιπέδου
29 Νοεμβρίου, 2018

Της Βιργινίας Παπαεμμανουήλ

Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

Μόλις έμαθες τα ευχάριστα νέα!

Είσαι έγκυος!!!

Ονειρεύεσαι συνέχεια περίεργα φαγητά… Σκέφτεσαι γεύματα και σνακ άλλοτε έντονα αλμυρά και άλλοτε έντονα γλυκά… Ξεκινάς τσιμπολογώντας πατατάκια, συνεχίζεις με λίγο παγωτό, μετά ίσως κάποιο burgerαλλά και γιατί όχι με λίγο πίτσα!

KEEP CALM AND EAT SMART!

Όλες οι μανούλες το έχουμε πάθει! Λίγο οι ορμόνες της εγκυμοσύνης ,λίγο η ανάγκη μας να τρώμε ελεύθερα όσο και ότι θέλουμε, τώρα που έχουμε και δικαιολογία … Αυτέ οι ύπουλες όμως  λιγούρες της εγκυμοσύνης μπορούν να σε οδηγήσουν σε ραγδαία αύξηση βάρους από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες κύησης!

Κινητοποιήσου άμεσα

Τύπωσε  τον παρακάτω πίνακα και κόλλησέ τον στο ψυγείο σου!

Ικανοποίησε τις «περίεργες» ορέξεις σου με γεύματα και σνακ που σου προτείνουμε και  κάνουν καλό σε σένα και το μωρό σου χωρίς να σας επιβαρύνουν! Μπορεί μέχρι πριν μάθεις ότι κυοφορείς να μην συνήθιζες να τρως πρωινό, να μην ακολουθούσες τακτικά γεύματα, και να μην έτρωγες υγιεινά. Τώρα όμως το σώμα σου είναι το περιβάλλον στο οποίο θα μεγαλώσει και θα αναπτυχθεί το μωρό σου και αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για να το προσέξεις.

Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα σπιτικό πρωινό και απέφυγε τα αρτοσκευάσματα που είναι γεμάτα αλάτι και λίπος. Θα σε βαρύνουν και θα σε γεμίσουν με «άχρηστες ουσίες»  Αν πάλι φεύγεις βιαστική πάρε ένα κουλούρι σουσαμένιο και γέμισέ το με λίγο δικό σου κασέρι.

Συνέχισε αργότερα με ένα μικρό σνακ και όταν έρθει η ώρα του μεσημεριανού φρόντισε να καταναλώσεις μία «λογική» μερίδα σπιτικού-μαγειρεμένου φαγητού. Πρόσεξε τον συνδυασμό των τροφών που επιλέγεις. Εάν ο χρόνος σου είναι περιορισμένος κατανάλωσε το ίδιο φαγητό δύο συνεχόμενες ημέρες.

Ως εδώ τα πήγες καλά . Το απόγευμα όμως ξεκινάει η λιγούρα του γλυκού. Γιαούρτι με μέλι, ρυζόγαλο, κρέμα αραβοσίτου, παγωτό γιαούρτι είναι κάποιες από τις επιλογές που θα ξεγελάσουν την ανάγκη σου για γλυκό, θα καλύψουν όμως και τις αυξημένες ανάγκες του μωρού σου για ασβέστιο και βιταμίνες

Το βράδυ φροντίσαμε να σου βρούμε λύσεις για να αντικαταστήσεις την πίτσα, το γύρο, τα πατατάκια που τόσο πολύ επιθυμείς με γεύματα που θα ετοιμάσεις μόνη σου εξίσου λαχταριστά αλλά πολύ περισσότερο υγιεινά!

 

Βρείτε μας